Idealne pośladki? Jeśli nie masz odpowiednich genów to zapomnij!

Ciekawostki
dodane przez:

kolejna-piekna-pupaCzas na brutalną prawdę. Ćwiczysz? Wylewasz “siódme poty”? To nie wystarczy żeby osiągnąć idealne pośladki. Jeżeli nie masz odpowiednich genów, Twoje starania pójdą na marne. Ok, bez przesady, zazdrościmy zapału i hartu ducha, jednak takie efekty mogą osiągnąć tylko nieliczne kobiety świata.

Zainspirowani seksownymi motywatorami ze strony www.fitjestsexi.pl, postanowiliśmy napisać ten tekst. Wszystkich, którzy chcą świecić na plaży takimi pośladkami musimy przestrzec, że droga do tego jest strasznie skomplikowana, czasami nawet niemożliwa.

Pierwsze od czego powinnaś zacząć, to spalenie tłuszczu. Na tym etapie rezultaty będą bardzo zadowalające. Wcięcie w talii zwiększy się, tkanka tłuszczowa zmniejszy, wtedy poczujesz chęć do dalszych treningów. Półprzysiady, półprzysiady ze sztangą i wchodzenie na podwyższenie dosyć szybko pomogą Ci osiągnąć nadspodziewany rezultat.

Jeżeli jednak liczysz na więcej… lepiej sprawdź swoje drzewo genealogiczne. Jeżeli Twoja matka/babcia/prababcia nie pochodzi z Meksyku, Brazylii czy innych krajów południowoamerykańskich perfekcyjnej pupy mieć nie będziesz. Brutalne, ale prawdziwe.

Spalenie tłuszczu z pośladków, a ich “podniesienie” to zupełnie inna sprawa. Jak podają rosyjscy naukowcy, jeśli nie masz odpowiednich genów (czytaj południowoamerykańskich) masz utrudnione zadanie. Polki, a właściwie ogólnie, Słowianki mają pupy przypominające kształtem gruszkę. Masa tłuszczowa gromadzi się na dole pupy oraz u góry ud. Na bokach tworzą się tak zwane “bryczesy”.

Nawet po spaleniu całej tkanki tłuszczowej pozostanie problem “zwisającej pupy”. Tutaj niestety za dużo nie zdziałacie. Wg moskiewskich badaczy, kobiety nieposiadające południowoamerykańskich genów, mają o 60% mniejsze szanse na uzyskanie efektu “push up” pośladków. Oczywiście nie oznacza to, że masz się poddać i pozwolić swojej pupie żyć własnym życiem. Trenuj, ćwicz, ale pamiętaj, że nie możesz mierzyć się z rówieśniczką z Kolumbii czy Ekwadoru.

Rób przysiady na wiele rożnych sposobów, tańcz, biegaj. Jako dowód, jak wielkie znaczenie dla idealnych pośladków ma robienie przysiadów niech posłuży poniższy przykład: 


  • http://www.odszkodowanie-adwokat.pl Wujek_Marcin

    To się teraz uspokoiłem. Bo całe życie ćwiczę i nic :-) A poważnie, pupa to nie wszystko, mężczyźni patrzą nie tylko na pupę, ale też na pozostałe elementy aparycji, a nawet … co zaskakujące zwracają uwagę na to, czy jest z dziewczyną o czym porozmawiać. Często uśmiech i olej w głowie łagodzi niedoskonałości ciała, które mamy wszyscy.

  • MateuszLDZ

    to lipa kobitki :D

  • Kasia

    pitu, pitu… make squats! no excuses!
    Nie demotywujcie tu ludzi, bo wszystko jest możliwe, potrzeba tylko systematyczności i trochę czasu :)

  • http://www.podajemy.pl Kinga

    Eeeee, od razu geny, ja w to nie wierzę :)
    Wystarczy odrobina samozaparcia i trochę ćwiczeń co dnia aby były jędrne :)

  • Rev

    Akurat na „podniesienie” posladkow powinno sie robic odwodziciele uda, czyli trenowanie posladkowego sredniego (lifty, plie). Squady na to nie pomoga :)

  • Kamil

    ohh, aahh. Wielu laskom by sie takie cwiczenia przydały :P :D

  • Piti

    ta, fajnie tylko gdzie na ulicy takie coś jak na zdjeciu widzieliscie?

  • Pingback: Najlepsze ćwiczenia na pupę, które możesz wykonać w domu()