Najlepsze ćwiczenia na pupę, które możesz wykonać w domu

Fitness / Porady
dodane przez:

fitpusyJakiś czas temu poruszaliśmy temat idealnych pośladków. Wyszło na to, że kobiety pochodzące z Europy mają utrudnione zadanie z dwóch względów. Po pierwsze to, czy pupa będzie faktycznie idealna zależy w dużej mierze od genów, a po drugie, mięśnie pośladków oraz tylnej części ud są najmniej podatne na spalanie tkanki tłuszczowej oraz ujędrniane.
Istnieją jednak ćwiczenia na pupę, dzięki którym możemy uzyskać zadowalający efekt “push up”, przy okazji pozbywając się z tych okolic cellulitu.

 

 

Najlepsze ćwiczenia na pupę, które możesz wykonać w domu.

1. Unoszenie nogi.
Uklęknij, przyjmując pozycję “na pieska”. Napnij mksymalnie pośladek oraz unieś ugiętą lewą nogę tak, jakbyś celowała stopą w sufit. Wytrzymaj kilka/kilkanaście sekund i powoli opuść nogę. Pamiętaj też, aby nie odkładać z powrotem kolana na podłogę. Takie ćwiczenie powtórz 10 razy.

unoszenie

 

2. Połóż się wygodnie na plecach
Do tego ćwiczenia będzie potrzebny rekwizyt, który z pewnością znajduje się w każdym domu. Weź krzesło albo taboret, może być to tak na prawdę cokolwiek na czym możesz położyć nogi. Połóż się wygodnie i oprzyj pięty na krześle. Nogi miej lekko ugięte w kolanach, a ręce niech leżą swobodnie wzdłuż tułowia. Zaczynamy ćwiczenie. Unieś wyprostowaną lewą nogę do góry. Napnij przy tym pośladki i brzuch. Przy podnoszeniu nogi pamiętaj, aby starać się bardzo wysoko unosić biodra. W takiej pozycji wytrzymaj 3-5 sekund, po czym swobodnie opuszczaj biodra na podłogę. Dodatkową zaletą tego ćwiczenia jest wzmacnianie mięśni brzucha.

nogi

 

3. Przysiady
Również do tego ćwiczenia będziesz potrzebować rekwizyt. Jeżeli nie masz hantli możesz je zastąpić butelką wody lub jakimkolwiek innym, w miatę poręcznym przedmiotem. Stań w szerokim rozkroku. Chwyć hantle lub inny przedmiot w obie dłonie i unieś je nad głowę. Robiąc przysiad, ugnij ręce chowając je za głową. Wytrzymaj w tej pozycji 5-7 sekund. Wykonaj 10 powtórzeń.

69961

 

4. Półprzysiady
Rozstaw stopy na szerokości stawów biodrowych, a następnie ugnij kolana przenosząc ciężar ciała na tylną część stóp. Aby ułatwić sobie ćwiczenie unoś lekko palce stóp od podłogi. Żeby ćwiczenie wykonać idealnie, staraj się, aby kolana przy zgięciu nie przekraczały linii palców u stóp. Przy półprzysiadzie pamiętaj, aby utrzymywać proste plecy – w tym celu podeprzyj rękoma stawy biodrowe. Przy wyproście, staraj się maksymalnie napinać mięśnie brzucha oraz pośladków.

Mamy nadzieję, że powyższe ćwiczenia na pupę pomogą Wam w walce o idealne mięśnie pośladków oraz dobre samopoczucie.

Źródła zdjęć: www.polki.pl | fot. MARPIO

 

  • http://www.facebook.com/natalia.jaskulska.56 Natalia Jaskulska via Facebook

    nooo jooo ile jeszcze idealnych tylków dzisiaj wyskoczy

  • http://www.facebook.com/ruszamysiepl ruszamysie via Facebook

    Natalia Jaskulska Jeżeli chcesz więcej to proszę – http://www.fitjestsexi.pl ;)

  • http://www.facebook.com/natalia.jaskulska.56 Natalia Jaskulska via Facebook

    super ekstra, dzieki teraz sie podbudowalam:)

  • http://www.facebook.com/dominika.brzozowska.58 Dominika Brzozowska via Facebook

    :)

  • Magda

    Squaty to jest to :)

    Zapraszam na http://www.lemeh.pl/