Squat, czyli jak uzyskać idealne pośladki

Squat to nic innego jak przysiad, a dokładniej półprzysiad. Wykonujemy go, aż w stawach kolanowych uzyskamy kąt prosty. Ćwiczenie jest bardzo proste i możemy je wykonywać w każdej chwili i w dowolnym miejscu. 
Regularne wykonywanie tego prostego ćwiczenia pozwoli nam na wzmocnienie mięśni pośladków, brzucha, grzbietu oraz partii krzyżowo-lędźwiowych. Oczywiście na początku możemy napotkać pewne problemy, szczególnie jeśli chodzi o samą technikę wykonywania półprzysiadów, ale jak wiadomo praktyka czyni mistrza.

Dodatkowym atutem squat’u jest fakt, że efekty przychodzą bardzo szybko. Już po 3-4 miesiącach powinniście zauważyć znaczną poprawę opisywanych powyżej partii mięśniowych.

Oto kilka motywatorów:

squat-efekty

  • http://www.najlepszyczas.pl/domowy-system-zarabiania-praca-onlin/ Dominik

    Popieram ten trening.

    Ćwiczenia te powinna stosować każda inteligentna kobieta, a wiadomo inteligentna=piękna, choć czasami odwrotności nie ma piękna=…

  • http://www.perfectfitness.pl/ Kris

    Zastanawiam się, czy moja dziewczyna bardzo by się obraziłą gdybym wysłał jej linka do tego artykułu :D

  • patrycjaEN

    szarpałaby :D